آلبر کامو: اگر نتوان آزادی و عدالت را یک جا داشت و من مجبور باشم میان این دو یکی را انتخاب کنم، آزادی را انتخاب می کنم تا بتوانم به بی عدالتی (نیز) اعتراض کنم.



پرسش

در حال حاضر بلاگ کیمیا طوری تنظیم شده که هرکسی که آدرس آنرا داشته باشد میتواند وارد بلاگ شده و آن را به  خواند. البته این امکانوجود دارد که این بلاگ طوری تنظیم شود که تنها افرادی که در آن ثبت نام کرده اند امکان دیدن کیمیا را داشته باشند.

از شما می خواهیم از دو امکان بالا یکی را با ذکر دلیل از طریق بخش "نظرات" به آگاهی به رسانید.

با سپاس ودرود

   بخش فنی بلاگ




۲ نظر:

  1. سلام. 1 - پیشنهاد می کنم اجازه داده شود دیگران آزادنه بتوانند مطالب وبلاگ را بخوانند و نظر دهند. 2 - آدرس تماس با وبلاگ هم بالای صفحه وبلاگ گذاشته شود تا اگر کسی خواست، مطلبی بتواند بفرستد.
    3 - جای نظرات آزاد باشد.

    3 - با تشکر بسیار از زحماتت - سید

    پاسخحذف
  2. سلام. امروز با " آدرس اینترنتی " جواب داد. هنوز از نظرات بقیه خبری نیست. امیدوارم نظرات بیشتری را ببینم.

    پاسخحذف